3:e December

Fan, det är ju nästan kolmörkt när jag vaknar nufötiden ju, ser ju knappt solen nuförtiden alls.

Igårkväll var det sorello med Mikaela och några av hennes kompisar. Vi skulle egentligen varit på förfest hos en av dom först, men vi struntade i det och satt hemma och glodde på youtube-klipp o snackade skit istället ;)
Ska bli mer av den varan ikväll, för då kommer hon hit så ska vi ha filmkväll.
Hon har övertalat mig att vi ska titta på Twilligt-filmerna, något jag har varit skeptiskt till ända sen jag hörde talas om konceptet.
Vampyrer som glittrar istället för att börja brinna när de går ut i solen??? Hmmmm, stämmer inte riktigt med min teori om hur vamyprer ska vara.
Nä, tacka vet jag Spike, han kommer alltid vara Vampire nr 1 för mig ;)
Men nu måste jag städa iordning här hemma, ser ut som fan faktiskt.
Sen ska jag duscha innan Mikaela hör av sig att vi ska åka och handla.
Kycklingenchilladas blir det ikväll, trots att Adam inte är hemma och kan smaka, men det får han ta för han fick tacos igår så det så.

Puss & Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0