2:e December

Jag nåste börja med mitt bloggande tidigare på kvällarna, det här tar alldeles för lång tid.
Kort sammandragning av dan:
Adam har varit hemma, dunderförkyld och jävlig.
Jag har varit och handlat tre gånger idag för att det jag inte har i huvudet fick jag ha i benen så att säga.
Lagade mammas goda saffrans-fisksoppa idag, fast vi slängde i lite nudlar också så den blev lite matigare, och sen vitlöksbröd till det sammtidigt som vi drog några avsnitt av Sunes Jul ;)
Sen har jag spenderat lite av dagen med att leta efter en ny dator, för nu är jag så trött på den jag har så jag kan dö. Hittade en jättefin som förhoppningsvis ska beställas på måndag.
Hittade även en finfin datorväska som jag i så fall ska önska mig av Adam i julklapp <3

                                         



Här kommer nu bilderna som jag lovade igår, lite blandad kompott, men det får ni ta =)




                                                       Speak 20/11
                                        




                                                     Granada 27/11
                        

                            




                                           Julpyssel hemma 1:a advent

                                

                                                     


Sådär, då var det klart!


      
                                                    
Och här är en svincool bild på min vattenflaska jag har på jobbet. Den frös under rundan så helt plötsligt såg det ut som om att jag petat i ett stort folié-ägg innuti den. Helt magiskt typ ;)

Nä, nu är det sent, dags att sova. Imorgon är det fredag och då blir det Sorello med Mikaela-kusin, yay! ^^

Puss & Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0