29:e December

Ojoj, fullt ös, medvetslös.
Först jul, sen Speak den 26'e, sen taco-kväll med Julia och Jessica och sen tjej-övernattning med socker-koma tillsammans med Malin och Sandra. Är helt slut, och imorgon blir det Växjö för mig och Älsk för hela slanten!

Jul var otroligt avslappnande och firades i sjöabro med hela tjocka släkten.
Adam kom på juldagen för han ville ju självklart fira med sin familj, precis som jag ville fira med min.
Ajax klarade jul galant, trots folkmassan, han var till och med uppe och hälsade på allihopa när de kom, så stolt mor är jag hihi XD

Annan-dag jul var det Speak +28 med Mikaela & Co, svena-roligt hade jag verkligen!
Bilder kommer imorgon kväll om jag hinner, ska försöka att inte skämma ut någon för mycket, men jag lovar inget ;)
Stannade till hos Mickis på vägen hem och hjälpte henne röjja upp efter efter-festen också, bla. att sopa trapphuset för att "någon" tyckte det var en bra idé att vända upp och ned på ett rör med Pringles där precis när vi skulle dra förut, så det blev en enda röra. Men det fixade jag i äkta superhjälte-stil, damda-da-daaaah!!

Måndag var Mrs. P Aagaard här och åt 5-minuters kolor och kollade youtube, och sen spenderades kvällen med Julia och Jessica, där man föråt sig på Tacos i vanlig ordning, för det är SÅÅÅÅ gott!!! Sen halvglodde jag och Julia på Pirates of the Carribean 2 innan jag gick hem till Adam igen.

Och sen igårkväll fram tills nu har det varit Tjej-kväll in the style of Summer 2003 med Malin och Sandra med julklappsbyte och hela konkarongen! Så kuuuul! Har verkligen saknat er så kolossalt, det är så kul att vi verkligen kan träffas efter typ ett halvår och ändå kännas som om att vi sågs igår typ!
Gah! Så sjukt galet!
Malin åkte iaf just hem, hon stannade kvar och åt middag med oss idag.
Vi invigde fårt vackra racklett-järn som vi fick av Adams familj i julklapp (thank uuuuu!)

Nu måste jag och Älsk gå och sova, för imorgon är det upp tidigt för att åka och titta på automatkabiner i Växjö, samt shoppa nya morgon-skor och morgonrock till mig XD
Love the combination! ;)

Puss & Kram på er sålänge! <3

Kommentarer
Postat av: Mrs P . Aagaard

Nobla 5 minuters kolor måste erkännas. Gott nytt på er era gamla sillar!

Keep up the good work för det är JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL

2010-12-31 @ 20:08:46
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Sandra B

Hmmmmmm...satt inte jag hemma hos Linda & sa hur gärna jag ville gå till Speak men hur jag inte hade någon att gå med!!!därför blir min fråga följande:varför i helvete frågade du inte mig om jag ville följa med,med tanke på att jag typ ALLTID bjuder dig när vi har fest eller ska ut någonstans,när du visste att jag så gärna ville gå???blir besviken på dig Carro!!

2011-01-01 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0