1:e December

Har varit en bra dag.
Far var här igår och fixade min dator, flyttade över hela hårdisken till en ny laptop så nu fungerar alltihop som det ska igen.
Har jobbat på ängeln som Mikaela ska ha som väggmålning i sin lägenhet, så nu är det bara texten som ska dit, sen är den klar.
Måste jobba på Filips tattuering också så den blir klar till jul då den ska presenteras för honom =)
Iaf, på kvällen dök faster Eva och Mikaela upp, för jag skulle hjälpa henne föra över ett par låtar till hennes mobil.
Visade sig vara knepigare än planerat.
För det första hade Mikaela glömt mobilen hemma (men USb-sladden hade hon minsan med sig!) så den fick hon ju börja me att köra och hämta.
Sedan låg låtarna på Adams dator, som inte ville känna igen M's mobil när vi satte in den i USB-uttaget, så då fick vi börja med att föra över låtarna till min laptop.
Efter det skulle vi ha in dom i mobilen. Visar sig att låtarna (3 stycken) tillsammans är 32 Mb!
Mobilen har 15 Mb ledigt minne kvar.
Så då får jag konvertera om låtarna, vilket inte fungerar så bra för jag hade inget konverteringsprogram på min dator sen jag ominstallerade den för typ en månad sen.
Så det blir google-jakt efter ett gratis konverteringsprogram efter ett par misslyckade försök att konvertera dom direkt på nätet.
Men till sluuuuuut så gick det, men vid det laget hade Eva åkt för hon hade inte tid att vänta.
Tyvärr fick hon med sig Mikaelas nycklar också så dom fick vi åka och hämta innan vi körde hem till Mikaela, och eftersom varken hon eller vi hade någon mat som räckte till tre pers så fick det bli kebabtallrik från Krikors.
Mmmm, mumms ;)

Iaf, kom hem nu vid halv elva så nu blir det sängen innan det är dags att jobba igen.
Imorgon ska jag lägga ut bilder från Granada och Speak och så mitt fina julpynt förstås, men det får som sagt bli imorgon, för nu är jag trött.
Gäääsp, natt natt alla glada, puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0