Sunshine of my life

Vaknade med sån jävla huvudvärk idag.
Seriöst, hela skallen kändes som om att det skulle blås av från huvudet på mig...
Fast när jag hade varit ute och gått så lättade det lite, men den har inte försvunnit helt ännu. =(

I övrigt har det inte hänt så mycket ännu idag... Har ett trängande behov av att baka något.. hmmm...
Ajax har hjälpt till att damsuga... eller ja, iaf övervunnit sin misstänksamhet mot damsugaren och nu är dom två bästa vänner.

    

I övrigt känns det som om att jag kommit igång lite med mig själv igen. Jag har gjort saker som jag inte kommit till skott med på flera månader, i vissa fall över ett år.
Hoppas bara inspirationen håller i sig under hela hösten =)

Nu ska jag nog slänga i en DVD och slappa i soffan lite.
Puss & Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0