Summer Re-Cap

Okey, här kommer alltså alla bilder jag har tagit i sommar under min semester.

Först ut är alltså Midsommar:

             

              

                     

             

                               

                   



Sen kommer det varma dagar i Bökhult med Sandra och Linda ;) :

                       



Min Födelsedaaaaaaag:

                               

                                 

          

          

                             



Semester i Göteborg:

                   

                        

                        



Semester i Karlskrona:

                              

                     
  
                        



Och här är grillfesten hemma hos Sandra och Dan i lördes (inte på semesern men ändå):

                   

              

                          

                           


Yes, that was alles.
Och sen kan jag ju såhär efter semestern meddela att jag är igång med min motionering igen.
Små portioner, lite kolhydrater och massa promenader =)
Har gått ner 1,5 kg bara på den här första veckan.
Så yes, yes, nu har jag ju nått att blogga om haha.
Imorgon skulle det bli hyfsat väder så det blir väl en promenad innan frukost.

Nu blir det ett avsnitt Dexter och sen ska det bli skönt att få sova. =)

Puss & Kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Det var minsann å dar på tiden;)kul att se korten..kram kram

2010-08-10 @ 17:18:02
Postat av: Sandra B

Det var minsann å dar på tiden;)kul att se korten..kram kram

2010-08-10 @ 17:18:35
Postat av: Linda

Löv the pictures! Kul att det kom upp lite inlägg ;) Verkar som att du har haft en bra semester! :)

2010-08-13 @ 17:29:15
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0