Hi, My name is Carolina and I'm an Anime-Addict.

Yep, nu är det officiellt.
Jag har idag beställt hem inte en, inte två, utan hela 4 DVD-boxar med Anime-serier!
Hela serien utav Death Note (2 boxar),
hela serien utav Elfen Lied
och hela serien utav Ouran Host Club. ^^
Yay, me so happy.

Så nu är det bara att vänta. De ska skickas från England så det lär väl ta sin lilla tid, men förhoppningsvis kommer de nästa vecka.
Så kan jag radera dom från min bärbara hårddisk sen och spara en massa plats där till annat, typ... fler animeserier?
Måste titta färdigt på avsnitten av Naruto Shippuuden också, och sen ska jag tråka mig igenom en massa fillers från Bleach också...
Så jävla typiskt, jag vill veta ifall Grimmjow verkligen är död eller ifall han lever, men får man det näääääää, istället lägger dom in typ 70 avsnitt om nån tråkig, bortskämd, idiotisk prinsessa!
Och som inte det vore nog, så när väl den fillern är slut och man tror att nu, äntligen, ska man få se hur det går... så lägger dom in en fillers TILL!
Om en tråkig, bortskämd, idiotisk prinsessa TILL!!!
Alltså, jag gillar Bleach, men jag tycker manusskrivarna borde se över sina ideér lite....


Annars har jag varit ute och gått idag. 2 ggr á 40 minuter.
Det är bra.
Ska försöka göra om det imorgon igen, och i övermorgon, sen får vi se i helgen ifall jag och mor går ut och går nått.
Adam ska ju åka till Göteborg och tävla i SM på fredag-söndag så jag förpassar mig ut till Sjöabro över helgen. Tänkte ta med mina Wii-kontroller och några spel så kan hela familjen spela Super Mario, hehe ;)

Nu ska det lagas mat. Potatis, spenat och fiskpinnar, mmm... =9
Sen ska jag titta runt efter lite mer anime att skriva upp på önskelistan hehe.

          


Ja mata ne! (^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0