Går i modetankar...

Tja, här sitter jag uppe mitt i natten som vanligt och kan inte sova.
Har surfat in mig på en massa modebloggar för att se vad alla normala, stilfulla personer har på sig när de vill känna sig fina. Funderar också på vad jag ska ha på mig på fredag när jag ska ut o skaka rumpaaaaaa som låten heter med Sandra & Linda.
Är kluven mellan min nya svarta sidenklänning eller en 50'tals inspirerad kjol-outfit... Sen har v ju frågan om man ska ha strumpbyxor på sig eller ifall man ska trotsa en eventuell förfrysning av arslet för stilens skull? Det tål att tänkas på
Just nu känner jag mig allmänt osnygg i alla fall, men det beror nog på att jag ska iväg och jobba snart.
Nattens tidnings-soundtrack blir låtarna från Hairspray så man blir lite pigg & glad =)

Eftersom jag inte kunde blogga om min helg i måndes pga av ett underbart virus (som min kära far kom inridande på sin vita springare vid namn Panda Antivirus och räddade mig från till slut) så gör jag det nu istället.

Spenderade som sagt min helg i Sjöabro med familjen.
Hade tagit med mig mina wii-spel för att spela dom med Nellie, men det hanns ju inte med. Istället hjälpte jag henne färga håret inför skolstarten, hon är ju stor kicka nu och har börjat gymnasiet ;) och sen lärde jag henne laga kycklingenchilladas. Helt otroligt, en maträtt som bestod av ihoprörda saker med en såsig konsistens... och hon inte bara åt det - Hon TYCKTE OM det!!!

Sås-skräck - 0
Carolina - 1
;)

     

Här är hon i full stridsmundering. (Nellie stryp mig inte!)
Mamma fick hjälpa till med slingorna, jag suger på att göra dom genom hätta.


     


Och det färdiga resultatet.

Från svart med blond utväxt, till oreange med svarta slingor och blond utväxt, till rött med svarta slingor UTAN utväxt.
Enligt henne blev det precis som hon hade tänkt sig så jag tänker utgå ifrån att hon inte bara sa det för att göra mig glad.

Aja, nu ska jag surfa lite till, sen får det va ett litet mellanmål innan det blir jobb.
Extra veckotidningar idag, yippie.

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra B

Jaha..så du har bestämt dig att du vill följa med nu..kuuuuul..ses på fredag:)kram kram

2010-08-25 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0