En ny look =)

Gjorde om utseendet på min blogg lite idag, ny banner o lite nya fräscha färger.
Va så trött på det gula, ville ha nått uppfriskande istället.

Dessutom valde jag ut mina outfits till helgens bravader.
Först ut har vi sjävklart den lilla svarta, och då menar jag verkligen lilla svarta. =S
Därav strumpbyxorna så man inte visar hela härligheten om man skulle glömma bort sig och böja sig fram lite tokigt hehe.
Och sen en röd väska att bryta av med så man syns ;)


      



Sen har vi självklart också lördagens utstyrsel till kräfskivan på Sam's Camp.
Första gången jag har skjorta så jag är lite nervös över att jag kommer se lustigt maskulin ut, men det ska nog gå bra. Om inte annat så är man åtminstonne trendig och det är ju alltid en tröst menar jag.
Lös och ledigt outfit, perfekt att bli redlös i ;)

      


Måste också lägga upp en bild på min personliga stylist också som var så ivrig och glad att få vara med och hjälpa till. Även om hjälpandet mest involverade att klättra runt i min garderob och riva ut grejer han tyckte va i vägen.


      


Nu ska jag och älsk äta fredags-middag. På en torsdag, jag vet, men imorgon kommer vi inte hinna ses nått förrän jag kommer hem från jobbet på lördagmorgon så vi passar på att ha fredag nu istället =)

Puss & Kram! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Hottie! Vilka snygga kläder du valt ut :) Själv har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig.. eller jo kanske en liten aning men får se vad det blir ;) Ses imon!

2010-08-26 @ 21:06:20
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0