Timey Whimey ^^

Yay!
Efter flera veckors väntan (känns det som iaf) så fick jag äntligen mitt paket i fredes.
Lyckades hålla mig från att öppna det ända tills jag kom hem dessutom ;)
Har sedan dess lyckats pilla på allt som kan tänkas pillas på.
Jag har snurrat, vridit, klickat, bänt, plockat, fingrat, lossat, skruvat, satt tillbaka...
Den behöver några få justeringar bara, sen är den perfekt =D
Och det jag pratar om är....
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Dun dun DUUUUUUHHHHH!!!!!


Min nya klocka!!!







Läcker va???? ^w^

Skeppad från Kina, tog ett tag, men det gjorde inget.

Har fixat en lagom lång kedja till den så att jag kan ha den som ett halsband. Ska lägga till lite
annat också så att det inte blir så naket med bara själva uret.
Lite besviken på glaset som var i själva klockan dock, med det går säkert att byta ut. Får fråga Peter på måndag.


Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna, och sen eventuellt en promenad med Julia <3 förutsatt att vädret håller sig regnfritt etc. Inget kul att vara ute o gå när man är blöt. Om man inte är arg förstås, då är det det bästa som finns. =)
Aja, nu ska jag gå och duscha, måste plocka ihop tvätten först bara så jag kommer åt duschen över huvudtaget hehe.
Ha de gött alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0