Rock'n'Roll all night ;)

Sista lugna natten på jobbet för denna veckan avklarad.
Om man nu kan kalla den lugn, det kan ju diskuteras...
Blev inkallad på ett akut Photoshop-fall inatt vid halv elva hos Hoffe.
Tydligen skulle Shotz ha en spelning idag (lördag) och de hade fixat allting - turnebussen, soundchecket, autograferna, rubbet... MEN de hade glömt att göra affischerna!
*PANIK*
Så undertecknad fick packa ihop dataväskan och rycka in ;)
Tog från klockan elva till klockan ett från början till slut, men resultatet blev ganska okey tycker jag.

      
Jepp, ganska nöjd känner jag mig ;)

Sedan var det ju jobb direkt efter.
Höll ihop mig ganska bra tycker jag. Huvudet började nicka lite när det var en halvtimme kvar ugnefär, men efter en energidricka och tio minuter med rutan nere så var man pigg igen.
Som sagt så symboliserade detta slutet på den lugna veckan.
Inatt är det Smålandspostens bilaga Hus & Hem (eller vad den heter), så då ska alla lådor ha.
torsdag är det veckoblad i vanlig ordning - då ska alla lådor ha.
Och på fredag är det heltäckning med Smålandsposten - då ska alla lådor ha.
Så förutsatt att tidningarna är I TID hela veckan, så är det bara lördagen man har att se fram emot nu.
Fast det kan man ju titta i stjärnorna efter, för tidningarna är typ ALDRIG i tid när man ska göra något viktigt.

Imorgon ska jag till exempel vara i Kristianstad på mitt sista återbesök på Memira om mina ögon.
Ska var där klockan 16.00 så förhoppningsvis ska tidningarna vara i tid så jag slipper köra på dan, för då blir det jobbigt på riktigt...

Aja, nu ska jag försöka bädda sängen, får se ifall jag lyckas med det utan att typ somna på den...
Ha det gött!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh vad najs den blev!

Hoppas att tidningsrundan går bra :)

Kramar

2010-04-20 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0