Grand Opening

Har varit på öppningen av Kappahl idag med Julia o fyndat lite.
Igår gick typ mitt enda par jeans (som jag fortfarande kan få på mig) sönder i en låååång reva från skrevet upp till svanken, så dom var det ju bara att skrota. =(
Som tur var lyckades jag hitta tre par byxor idag för bara 800 kronor som jag tyckte satt fruktansvärt bra.
Köpte ett par "Magic" jeans som tydligen ska lyfta, forma, platta till, ta bort, gömma, etcetcetc.
Sedan hittade jag två par jeans-leggins också så nu kan man börja använda tröjor igen utan att behöva oroa sig för valkar o bulor som ploppar och far ut överallt.
Kul att det har kommit en affär som har lite urval på kläder för tjejer med "former" som en annan har.
Visserligen jobbar jag på min vikt redan, men jag vill inte behöva gå med rumpan bar under hela våren/sommaren för det ;)
Så på måndag smäller det, då börjar nedräkningen! ;)


Ajax kontrollerar inköpen :3



Igår var jag och Älsklingen i Kristianstad för 3-månaderskontrollen av min syn och tydligen ser jag som en hök så det var bara bra. Köpte två halsband också på Åhlens. (se bild ovan)
Sedan var det buffé på Rose Garden innan man rullade tillbaka till bilen och körde hem igen.

Nu ska jag springa runt o städa lite innan Adam kommer hem, sen blir det eventuellt en film i väntan på att lägga sig. Totaltäckning på jobbet inatt, jobbigt med ger förhoppningsvis lite klirr i kassan ;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt väldigt trevligt :D Ser fram emot på måndag! Heja oss!

2010-04-22 @ 18:11:13
Postat av: Julia

Glömde skriva överskrift (nedan) med mitt namn. Haha.

2010-04-22 @ 18:11:47
Postat av: Julia

(ovan)!

Vafan! Haha

2010-04-22 @ 18:12:19
Postat av: Carro

Hahaha, bra jobbat Julia ;)

2010-04-22 @ 21:51:43
Postat av: mammsen

Sånna brallor vill jag med ha .....

Föresten jag behöver nog en hel kroppsdräkt.

Jobba på Julia och du ... puss

2010-05-07 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0