Första veckan nästan klar =)

Har gått finfint med maten hittills.
Har käkat med jämna mellanrum och försökt känna efter när jag börjar bli mätt så jag hinner sluta äta i tid haha! XD

Bara en natt kvar på jobbet o sen är det heeeeeelg!
Jag o Adam skulle åkt till Växjö på söndan och kollat på inredning till vår balkong, men sen kom vi på att eftersom det är valborg o allt så kanske det inte är öppet där på söndag????
Aja, får kolla upp det.
På fredag kommer iaf Malin o Mats ner från Götet och hälsar på och det är ju alltid trevligt.
Ska ha en lugn lördagkväll och slösitta i soffan o snacka skit med nått halvintressant tv-program i bakgrunden.
Men innan dess är det Födelsedags-middag hos Mormor klockan 3.
Har hört på ryktesväg att hon har inhandlat 80 st (!!!!!) kycklingklubbor till nämnda middag, men hur hon har tänkt sig att 24 pers ska orka äta det tillsammans med grönsaker, sås och potatis har jag ingen aning om...
O lilla jag då, hur ska jag göra?
Jag som inte ska äta kolhydrater, hur ska jag överleva att ha min favorit-mat mitt framför mig, utan att kunna äta den???? Nästan så man fäller en liten tår... men bara nästan.
Får tänka på hur snygg o sexig man kommer bli när man har dietat färdigt istället haha ;9
Aja, nu ska jag sova. Bara borsta tänderna först.
Pusspuss på er ♥

Kommentarer
Postat av: mammsen

You survived girl - keep up the good woork :>)

2010-05-08 @ 15:30:11
Postat av: mammsen

You survived girl - keep up the good woork :>)

2010-05-08 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0