Bloggkunskaper +1

Har precis lärt mig hur man länkar youtube-klipp till sin hemsida. =D
Tog ett tag innan jag fattade att man var tvungen att klistra in länken i html-koden, men efter det var det ju lätt haha XD.

Har varit fullt ös den här veckan, (och den är inte slut än om ni trodde det.)
I Onsdes träffade jag Sandra för första gången på typ tre år =s Pisk i rumpan borde vi ha bägge två ;)
Ska göra vårat bästa nu för att hålla kontakten igen, för uppenbarligen har vi fortfarande samma skruvade relation son vi hade när vi gick i skolan.

Julia har man också umgåtts med den här veckan =)
Vi har fått ännu en sak gemensamt - bägge två hatar Transcom, Strömsnäsbruk.
Tycker det var starkt av henne att säga upp sig, de är inte kloka på det där stället. Det är verkligen inte värt att jobba kvar när man blir behandlad som om att man inte vore värd nånting.
Starkt jobbat tjejan! ♥
Hon och jag hade en liten get-2-gether igårkväll med kycklingenchiladas och film.
Tomten är far till alla barnen går minsan att titta på i april också ;)




Och idag är det fredag.
Blir potatisgratäng med fläskfilé till middag.
Sedan när jag och Älsklingen har sett färdigt på så ska det låta blir det förmodligen en runda upp till Furugatan för en dejt med Hoffe. Han ringde mig i tisdes och lämnade in ett klagomål på att vi inte hade setts på ett tag, så då får vi ju självklart åtgärda det problemet. =)

Och imorgon är det Granada med Sandra o Dan.
Fullt ös medvetslös. ;)

Nu ska jag börja städa så jag slipper göra det imorgon. Ska skruva upp volymen på Spotify så man överröstar grannens jävla 90-tals-techno-dunk och Lillens evinnerliga boomande från vägen utanför.
Man kan ju fundera över vad den människan skulle göra om bilen gick sönder?
...
Förmodligen hänga i den på garageuppfarten och känna sig cool som vanligt.
Kanske borde starta en facebook-grupp?
"Vi som anser att Lillen inte har nått liv."
eller
"Vi som tycker en lusekofta är coolare än Lillen."
Eller en insamling kanske?
"Insamling till förmån åt Lillens hörlurar." 
Alternativen är många...

Kommer ni på nått annat bra namn så är det bara att höra av sig ;)
Pusspuss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0