Skärpning!

Ja, jag vet, jag är verkligen dålig på det här med bloggandet, och samtidigt är jag för envis för att lägga ner ;)
Har planerat jättelänge att ladda upp nya foton osv, tyvärr ligger de flesta på älsklingens mobil och jag har helt enkelt glömt att för över dem till min dator =s
Ska göra det snart, jag lovar så ni får se dom.
Bland annat så finns där många bilder och filmer om min nya hobby =D
Jepp, jag har hittat en till : Pistolskytte, yaaaaayy!

Nä, allvarligt, det är skitroligt. Har skjutit krut, kaliber 22 nu under hösten, men nu är krutsäsongen slut för det är för kallt för att skjuta ute, så nu är det luft nere i haganässkolans källare som gäller med att öva precision och andning etcetc.
Sen när krutsäsongen börjar igen så ska jag göra teoriprov och sen söka licens för en egen 22:a. Sen blir det lite roligare under våren/sommaren för då blir det fältskytte (gå runt på en snitslad bana i skogen och skuta på olika mål tror jag det var) och efter det ska jag söka nästa licens. =)

Men, men det är min hobby, det lär bli mycket om den from. nu, bara så nu vet ;)


Sedan har jag köpt ett nintendo wii och guitar hero 3. Mest för att unna mig något eftersom min laptop är för dålig för att kunna spela några spel på. (mitt grafikkort går inte byta ut, det är typ fast-svetsat, har redan kollat).
Så om någon vill köpa julklapp till mig så skulle ett wii-spel inte sitta helt fel ;9 hehehe.

Blablablabla, ska iväg till skyttet om knappt en kvart, så det blir inte så mycket mer skrivet den här gången, men jag ska försöka bli bättre på det... igen...
Linda, vi måste fixa till den här bloggen nu i veckan, jag får ont i huvudet av att försöka skriva om den här *ävla html-koden själv =s.

Pusspuss på er så länge! <3 

Kommentarer
Postat av: Julia Rikardsson

Miss you <3

2009-10-13 @ 13:14:57
Postat av: Linda

Ja, hur har du det i veckan? Jag är uppe i Växjö i morgon och på fredag, annars kan du komma när du vill så fixar vi det! Har bakat bullar oxå så vi kan ha lite bullfest :) Hör bara av dej innan. Bacio!

2009-10-13 @ 20:48:38
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: Linda

Kom du förbi någon kväll, torsdag passar mej bäst men reseten av veckan går oxå bra. Bara inte i morgon för då är det Greys och True blood på tv :P Jag har bakat bullar oxå så vi kan ha bullfest! Hör av dej bara när du kan. Bacio

2009-10-13 @ 20:51:09
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0