Ooooookey...

Sådär, nu har jag suttit och filat på min blogg typ hela dan, o jag tycker själv att den har blivit hyfsat skaplig.
Men trots att jag försökt ladda upp en ny profilbild så envisas den där gamla fula standard-bilden hänga kvar.
Så jag läste nånstans att man måste publicera ett nytt inlägg för att den nya bilden ska aktiveras, så nu gör jag det så får vi se ifall det funkar...





Sedär, nu hände det...inte ett skit.
Suck vad trött man blir på sånt här. =(



Efter mycket knappande, klippande, klistrande och kopierande så tänker jag ge mig för den här gången.
Bloggen har fått ett ansiktslyft och behöver vila tills jag hittar något nytt att ändra på.
Fick bilden att fungera iaf så nu har jag äntligen en profilbild =)
Nu bär det av till Sjöabro Östra för middag och sen får vi väl se ifall jag lyckas sova något före jobbet.
Måste ringa Sandra också ang, Granada imorgon. Åh ja e så danssugen så jag håller på att dö! xD
Pusspuss alla.


Kommentarer
Postat av: Linda

Bloggen blev ju skitsnygg! Och jag gillar din profilbild :)



Nejdå det var som sagt inga problem, var bara trevligt att träffa dej. Jag ber om ursäkt för att jag somnade... :P



Hoppas ni får det redigt nice på Granada ikväll!



Puss!

2009-10-24 @ 09:43:04
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: maria

Vilken fin blogg du fått till gumman, kortet på dig är jättefint<3 ta hand om dig. puss

2009-10-24 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0