When I woke up this morning...


... blev jag en aning besviken.

Hade ställt klockan tidigt, för jag skulle vara och byta till vinterdäck klockan ett och sedan skulle det bli fika på Hartmans med Julia, följt av simmning med Mor i Haganäshallen.
Så jag släpar mig upp, fast jag hade behövt sova betydligt längre och börjar äta frukost (med ögonen stängda för jag orkade inte ha dom öppna just då.)
Plötsligt plingar det till i mobilen.
Det är min far som berättar att han som skulle byta mina däck har fått förhinder och inte hinner byta dom idag, utan får göra det samma tid imorgon.
Okey, otur, då hade jag ju kunnat sova iaf en timme till.
Två sekunder senare plingar det i mobilen igen.
Det är Julia♥ som tyvärr har fått jobbtider i eftermiddag så hon kommer inte hinna fika idag. =(

Så resultatet är att jag har alltså stigit upp ca. 2,5 timmar tidigare än vanligt för att... göra ingenting.
Självklart är det inget att göra åt, men det känns ganska typiskt efersom jag tyckte jag hade planerat hela dan så bra... sen har jag huvudvärk ovanpå alltihop om jag får lov att tycka synd om mig själv lite... snyftsnyft.

Får se om jag orkar gå och simma i eftermiddag dock. Om de där spännis-snubbarna är där och hoppar från trampolinen, gapar o skriker så är det ju inte så kul att gå dit med huvudvärk...

Nu ska jag se ifall jag kan hitta ett tv-program som de inte håller på att vråla skallen av sig på... typ extreme home makeover känns inte som någon bra idé just nu...

Kram o.... *gäsp*.... Puzzzzzz....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0