Hösthelg



♥ Grattis på Fars Dag pappa! ♥



Jag och Adam var i Växjö igår och hade en "slapp helg", dvs, jag var på shoppinghumör och Adam hade inget annat val än att följa med ;) 
Mitt största problem var att jag behövde en ny vinterjacka, för i min gammla såg jag ut som michelin-gubben och min höstjacka hade rivits sönder i armen. Det blåste in....
Jag letade efter en, kort och gott:

• Halvlång
• Figursydd
• Svart
• Jacka med Pälsbrättad Luva


i nästan två timmar!!!
Jag menar, allvarligt, hur svårt borde det va???

Men 15 minuter innan dom stängde i hela Växjö så hittade vi den på Carlings.
Jag visste att den var farlig, jag borde inte ens ha provat den, men den lixom bara... kunde inte ignoreras.
Så jag provade den.
Och sen köpte jag den.


                                                     
                                                 Är den inte vacker såsäg?



Eftersom vi hade sprungit runt i varenda klädesbutik i hela stan tidigare under dan så hade jag ju självklart lyckats plocka åt mig lite annat med.
Tre tröjor blev det, två till fest och en till vardags. Och de är INTE svarta, hörrni!
(Stor applåd för Carolina, hon leve...!!)
Eller ja, ni fattar, det är en ganska stor bedrift för mig.


                                       




Köpte Sweeny Todd på DVD också, så nu har jag den som alldeles egen =D mysig film...

Efter denna ansträngande shoppingrunda blev det sen en god middag på kinarestaurangen vid stationen och efter det en Bio på filmstaden. Vi tittade på "Trubbel i Paradiset" med bla. Hugh Vaughn (stavas det va?)
Den var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde den skulle vara, den överraskade mycket positivt.


Nä, nu ska jag se ifall jag kan slita Adam från mitt Guitar Hero så ska vi glo på film.
Hoppas ni också haft en trevlig helg ♥
Vi höres =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Skitfin jacka carro! Det är alltid farligt att gå in på Carlings, man blir luspank men en fin luspank i alla fall ;)

2009-11-08 @ 22:24:34
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0