Tjuvlyssnat.se / Tjuvtittat.se

Hihi, fan va skit folk hittar på... medvetet eller ej. Underhållning i flera timmar, garanterat.

Har en ganska slapp fredag framför mig. Tänkte spendera den med att glo på film lr gör färdigt nån av de photohop-projekt jag ha kvar att greja med. Tog ett ryck igår o fick igång inspirationen igen, hehe.
Ska bli skönt att verkligen inte behöva göra nånting annat än att slappa. Har tränat fyra dar i sträck nu så det är en välkommen paus.

Jag har dock insett att min lägenhet behöver städas... igen.
Vet inte hur jag bär mig åt att stöka ner här, men jag tror att problemet är på något sätt relaterat till min garderob... och min katt.
Imorse när jag kom hem från jobbet så hittade jag alla kastruller liggandes huller om buller på golvet i köket, utknuffade för att lämna plats åt en viss högljudt snarkande, svartpälsad individ som hade intagit sovplats i köksskåpet.
Samma fenomen har inträffat med bla. min garderob, dvd-hylla, badrumsskåp och förvarings-utrymmet under sängen. 
Jag börjar ana ett samband till varför mina saker inte ligger där jag la dom från början...


Marodören... Beviset för att man inte behöver vara hund för att ge nån "puppy-eyes".


Kommentarer
Postat av: Linda

Naw, satan vad söt! Nästan så att man blir sugen på att skaffa katt själv ;)

2009-05-13 @ 19:13:28
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0