Lonely Friday

Jepp, bara jag, katten o filten i soffan, heeeela fredan.
Hade inte varit dumt med lite sällskap, men alla man känner verkar ha annat för sig en långhelg som den här.
Själv ska man ju upp o jobba sen vid halv två. =s 
Tänker köra satan gatan inatt o bli färdig redan halv fem inatt! Så alla älgar, rådjur och svingrisar i skogen, se upp för här kommer tidningsbudet!

Tänkte jag skulle lagat lite mat, men jag orkar verkligen inte....Så jag värmde lite ris, hällde på mjölk o curry, sen fick det va så.
Känner ingen vidare inspiration till att börja hacka grönsaker o skiva kött just nu...

Spinning på måndag igen. Och tisdag, onsdag och förmodligen torsdag när jag väl skrivit upp mig. Hörde att det skulle vara ett pass på fredan också, men vet inte om jag orkar. Fast det är klart, om inget annat dyker upp så...

Träningen går bra annars. Har bara 1,3 kg kvar att gå ner, sen ligger jag under 80-kilos strecket för första gången på över två år. =D
Det absoluta slutmålet är 70 kilo, men dit ska man väl kunna komma om man bara ligger i. Nu är det ju sommar också så då finns det ju fler möjligheter att röra på sig =D
...
Om det bara kunde ge fan i att regna så förbannat....



Rain, rain, go away.... All the world is waiting for the sun. 
-  Breaking Benjamin

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Goodiegoodie Carro :)

Mäkta stolt över dig.

Mitt slutmål är med 70 kg, eller rättare sagt 69,9 kg :P.. Men d känns enormt avlägset.

2009-05-26 @ 23:33:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Jessica

Åhh vad duktig du är Carro!!! Hejar på dig! Får ta och gå en runda så fort jag får lite tid över :)

2009-05-27 @ 13:16:27
URL: http://mycollapse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0