Hej hopp!!

Så, nu har man återhämtat sig någorlunda från helgens bravader och är redo att köra igen. Eller ja...
Spinning i måndes, ingen igår, och blir ingen idag heller för jag ska träffa Maiia!!!! Första gången på eeeh ja några månader måste det va. Har saknat dej så gumman <3
Så ja, träningen får bli torsdag-fredag istället, lite omdirigering i schemat.
....
....
Just det, helgen va det ja!
Vin-pimplarkväll hos Maria o Johnny på lördan, samt inhandling av jättestudsmatta på Rusta på söndan.
Själv vågade jag knappt hoppa nånting (för jag är feg) men det kommer kanske nån annan gång, hehe.
Sen skulle man åka hem så man kunde sova lite innan jobbet... trodde jag.
Slutade med att jag bjöd Hoffe på kaffe istället o spelade elgitarr. Tur man har filt i jobbe-bilen så man kan pausa när man är för sliten hahaha.
Veckoblad inatt... bläääääää.... fast aja det får väl gå. Längtar till semestern. Insåg idag att det bara var två veckor kvar till midsommar =s 
Usch vad tiden går fort när man har roligt...hehe =9

B  O  I  N  G!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vilka nobla bilder!!!!!!! skicka dom som mms oxå! kram

2009-05-28 @ 13:00:19
Postat av: Johnny Aagaard

Fina bilder du lyckades få fatt i. Jag och Maria tackar dessutom för några trevliga dagar och bra sällskap. Kram

2009-05-28 @ 20:55:19
URL: http://www.sweweld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0