- 2 kg på en vecka?!?!

Måste vara nått fel på min våg, så som jag har slarvat med maten så är det ju helt omöjligt =s
Men, men, varje steg är ett steg framåt... förhoppningsvis.
På tal om maten så har jag bestämt mig för att begrava det här med atkins o dietande. Ska följa ett råd som en god vän gav mig o köra på en balanserad o hälsosam kost istället.
Med andra ord så har jag för dålig självdisciplin haha!
Aja, vägningen va ju en liten glimt av ljuset i tunneln iaf. Den här dan har hittils varit allt annat än uppmuntrande. =(
Känner att jag skulle vilja ta några dagar ledigt och åka iväg nånstans... Husvagnsresa med familjen hade inte suttit fel en så där två veckor lr nått...
Och nu rev jag mig på skrivbordet också, toppen.
Ska inte ens försöka lära mig det där gitarrsolot jag hörde igår, då kan man ge sig fan på att man tappar hela gitarren i golvet lr spänger förstärkarn i luften.

Ja,jag har en dålig dag, så stäm mig då...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till -2 kg :O De är inte dåligt =)

Min våg är kaputt :( Har ingen aning om vad jag väger nu, känns lite oroande faktiskt :S

Jobba på gumman!

2009-05-12 @ 16:28:09
URL: http://mycollapse.blogg.se/
Postat av: Linda

You go girl! Hoppas att idag har varit en bättre dag! :)



Pussah

2009-05-13 @ 19:11:40
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0