Bästa julklappen någonsin!!!!

Jag och Adam fick lägenheten!
Mötet med galenpannan gick tydligen som smort, inte en invändning mot något som jag fattade det.
Så nu bär det av till färghandeln så ska vi ta färgprover på vilka färger vi vill ha i vårt kommande boende. Och vi fick våra fondväggar, helt sjukt!
Wii, e så glad, det har knappt hunnit sjunka in ännu.
Så från och med nyår ska jag börja packa ner saker i flyttlådor, rensa ut och slänga en massa skräp och sen blir det till att åka pendel mellan älmhult och pjätteryd med släp och fulllastad bil. Helt underbart.
Har försökt få tag på Ms Samuelsson, men hon svarar inte på sin mobil vilket jag tycker är väldigt dumt eftersom det här faktiskt rör henne med, hihi.
Får ringa runt mer imorgon eller ikväll om jag hinner, för nu måste jag börja göra mig iordning för om ca en och en halv timme ska jag vara med Adam på skyttet på Haganäs och hjälpa till när en hög IOS'are ska gå loss på papp-tavlorna därnere.
Sen blir det spinning och sedan förhoppningsvis lite käk.
Måste komma ihåg att handla ikväll också, annars har jag ingen mat imorgon och det blir ju lite tråkigt.... =(
Ha det gött så länge så hörs vi av!
*dansar ut i köket för att gräva fram frukost i kylskåpet sjungandes "oh happy day"*
<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Gilla gilla! Grattis Carro cara :)Me like att vi kommer bli grannar, blir mycket luncha ihop och så kan vi ju gå/cykla till spinningen ihop :) Inflyttnigsfest i feb då ;)



Vill oxå bara säga att jag är Miss Samuelsson eftersom jag inte är gift ;)



Puss o kram

2009-12-17 @ 19:35:14
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: Jessica

OHH HAPPY DAY!!(sjunger med) Later gott som fan gumman, kommer dock sakna dig i lilla pjatteryd =(

2009-12-18 @ 05:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0