Puh!



Nu har Carolina varit duktig och rensat rabatterna!
Fyyyyyyyyy fan som det såg ut!
Har legat ute i fem och en halv timme o påtat, snacka om att min rygg känns helt död nu.

Okey, så det var ett tag sen jag skrev, men jag har ju haft lunginflammation så det har inte funnits så mycket att skriva om.
Eeehhh, min så kallade "diet" fungerade bra. Tappade 1,5 kilo på en vecka, trots att jag va sjuk och inte kunde träna, så jag är helt klart nöjd.
...
Sen kom påsken....
Så vad har då Carolina gjort i påsk? Jo, hon har:
Varit på en inflyttningsfest med tillhörande Speak Easy.
Varit på TVÅ födelsedagskalas hos sina kusiner.
Deltagit i en familje-påskmiddag.
Haft en tjejkväll med sin goa galning till kompis, Malin.

Och då kommer genast nästa intressanta fråga:
Följde Carolina sin diet under de här tillställningarna?
Svar: Absolut inte!

Vilket leder oss till fråga nummer tre:
Gick Carolina upp i vikt och sabbade två veckors diet-ande för att hon frossat i pommes, läsk, påskgodis, choklad och snacks?
Svar: Nej, det gjorde hon INTE! Tvärtom, hon tappade 2 hg till ;) hehe.

Men nu är påsken över och lunginflammationen är borta så nu e det bara att köra på igen! Jippie!
Fast träningen börjar inte förrän nästa vecka, så det blir bara promenader fram tills dess. *snyft*

Nä, nu ska jag göra mat och slänga mig framför TV'n! Har precis fått hem alla säsongerna av Criminal Minds, så det blir mord-frossa ikväll, mohahaha. =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0