Ööhhhh... sjuuuuuk.... =(

39 graders feber, blääää. Trodde det hade försvunnit men det var tydligen att hoppas på för mycket...=(
Har flytt hem till mor och far för att bli ompysslad över helgen, orkar ju knappt släpa mig halvmetern från sängen till soffan som det är nu, än mindre laga mat.
Och jag som skulle fixat rabatten idag. Och tränat. Och städat lägenheten. Nu blir ju ingenting gjort förrän tidigast söndag. uuuuuhhh.....
Och stackars Jessica som får köra rundan själv inatt. Det blev lite hastigt och lustigt, men jag hoppas det ska gå bra för henne ändå.
Nä, nu ska jag strax äta, pappa har grillat sen ska jag nog lägga mig o vila en stund.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ingen fara Carro ;) Du får rätta till mina missar på mådag isf om de blir något. Bara nyttigt för mig att prova på de själv. Kan dock medge att jag är ganska nervös haha Krya på dig!

2009-04-03 @ 20:14:39
URL: http://mycollapse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0