Lite bättre


Vaknade idag och tog ett andetag och.... det gjorde inte ont!!
Fatta vad underbart skönt!
Näsan e igenkorkad, hostan e kvar o att svälja är fortfarande ett helvete i sig, men skit i det, jag kan ANDAS!!!!
=D=D=D=D
Ska upp o göra honungsvatten till mig själv, eller te av något slag, sen ska jag bädda ner mig i soffan och försöka titta på en film. Har haft lust att titta på chipmunkarna nästan hela veckan, vet inte varför...  (Och dissa inte chipmunkarna, de e mina barndomshjältar så det så, grrrrr!)

Får skippa vägningen idag eftersom jag inte har min våg här hos mor och far, men inatt ska jag sova hemma så imorrn kan jag väga mig. Ska bli kul att få veta resultatet nu efter en veckas diet. Åh, saknar mina kolhydrater. Snart mina älsklingar, snart... kommer jag och äter upp er, mohahaha!!!!
....
Känner att jag förmodligen borde sovit längre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0