I'm baaaaack!! ;)


Va på spinning igår, äntligen kan man börja träna igen sån jävla skön känsla.
Visserligen va det bara ett baspass, men man kan ju inte gärna gå på intensivpasset det första man gör när man varit sjuk...
Blev så glad med när jag märkte att jag knappt gått upp nånting när jag haft träningsuppehåll. 2 hg bara. Så jag är lycklig! :D
Efter spinningen blev det bio med Linda, "Confessions of  a Shoppaholic". Det värsta va att man nääääääästan fick lust att gå ut och shoppa något efteråt. Vet inte om det va jag som tolkade filmen på fel sätt eller vad som hände... =s

Hmmm, vad har jag mer gjort?
Grävt upp trädgården (igen). Bara en rabatt kvar som jag ska fixa till så fort jag får blommorna från mamma. =D
Sen har jag blivit ägare till en bil :) 
Jajjemen, en Hyundai Elantra -00, 1,8-liters. Silvergrå och fin är den. Ska bara se till att försäkringen börjar gälla sen e det bara att tuta och köra haha.
 



Hmm... måste köpa ny bilstereo också. Med baslåda. Den lilla fjuttradion som jag haft i mammas bil driver ju en till vansinne så en riktig stereo är ett måste!

Nu ska jag gå och diska och laga mat. (jepp, jag multi-taskar. Jag kan det, faktiskt.)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Carro!



Kul att du börjat blogga :) Men tycker du är lite dålig med att uppdatera bloggen ;)



Puss

2009-05-06 @ 09:54:29
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: Pracki Prak

Du är dålig på att blogga. Men fan så bra på att sprida lite glädje på jobbet! Tycker om dej! kram

2009-05-06 @ 19:58:50
URL: http://brollopsguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0