Det går bra nu... eller ja. =)


Mätte mig imorse, mest på skoj faktiskt, och upptäckte att jag tappat två cm både i midjan och runt höften. Och det efter bara fyra dagar!  0_o 
Har inte vägt mig än, det väntar jag med tills på måndag, men det ska bli kul att se vad resultater blir.
Ooh, va o åt på Krikors med Jessica idag. Åt räksallad men glömde bort mig några sekunder och hann jävlar ta en tugga på brödet som man får till. =D haha, det va nära ögat det.
Orkade inte äta upp salladen dock (tallrikarna är ju stora som brunnslock!!) och det slutade med att man lämnade fatet halvfullt. Åh, det tog hårt på det inlärda beteéndemönstret kan jag säga. Inte äta upp det man fått på tallriken (!!!), haha.

Aja, har varit ute och påtat i rabatten i över två timmar och är nu så trött i min stackars rygg att jag knappt orkade laga middag. Det fick bli det enklaste av det enkla... Ska sova så fort jag tittat på Criminal Minds, annars orkar jag aldrig med tidningsrundan inatt. Jessica, jag hoppas du tröör på gasen lite mer den här gången, du ska ju va proffs på det här nu efter veckoblad o allt, hehe ;9


Frukost
Krikors räksallad med mild dressing (och en tugga bröd haha)  

Middag
Fyra skivor falukorv och wookgrönsaker

Mellis innan jobbet
Tre skivor falukorv och grönsakerna jag inte orkade äta upp haha.

Zzzzz.... ååhhhh va trött jag eeeee... andra sidan rabatten imorrn åh guuuuud.....Zzzzz....

  

Kommentarer
Postat av: Maria

fan vad duktig du är gumman<3<3

2009-04-03 @ 08:15:04
Postat av: Carro

taaaack söt ^^ är så jävla härligt när det märks på en.

2009-04-03 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0